مشاوره و اجرای پروژه های روانشناسی مثبت در محیط کار

مشاوره و اجرای پروژه های روانشناسی مثبت در محیط کارمحیط کاری مثبت چیست؟

سازمان مثبت چیست؟

چگونه یک سازمان به روش مثبت مدیریت شود که هم برای جامعه و هم برای کسب و کار مفید واقع شود؟

رازهای داشتن یک محیط کاری مثبت کدامند؟

راهکارهای ارتقای مثبت محیط اداره چیست؟

راهکارهای ایجاد محیط کاری مثبت کدام است؟

ایده های تشویق به مثبت بودن در محل کار کدامند؟

روش های رهبری با استفاده از علم روانشناسی مثبت در محیط کار به چه شکل است؟

عوامل اصلی روانشناسی مثبت در محل کار کدامند؟

عوامل اصلی ریکاوری در یک محیط کاری پر استرس چیست؟

آیا سازمان شما تغییر مثبتی ایجاد کرده است؟

آیا سازمان شما شغل های معنادار و ارزش آفرینی برای ذی نفعانش فراهم کرده است؟

آیا سازمان شما محیط کاری عالی خلق کرده است؟

آیا سازمان شما بهترین نتیجه را از کارکنانش از لحاظ عملکرد و اخلاق به دست می آورد؟

آیا سازمان شما بخش خوب و مفیدی از جامعه و محیط اطرافش بوده است؟

آیا سازمان شما مشکلات، نیازها و معضلات مهم اجتماعی و محیطی را حل می کند؟

 

اگر کسب و کار یا سازمانی بخواهد در درازمدت به موفقیت برسد، ارتقاء روانشناسی مثبت در محل کار ضروری است. روانشناسی مثبت که جزو خدمات ما است، بر شناسایی و استفاده از نقاط قوت و ضعف شخص تمرکز دارد تا به او در ایجاد یک زندگی معنی دار و پرتحرک، عملکرد در بالاترین سطح خود و بهبود تجربه های زندگی کمک کند. لذا سازمان‌ها باید برای همگام شدن با رقابت و دنیای سریع امروزه که در آن زندگی می‌کنیم، باید بیشتر روی نیروهای انسانی کارکنان خود تکیه کنند.

احساسات مثبت می‌تواند منجر به انجام کار بیشتر، افزایش انگیزه و توانایی مقابله با عدم قطعیت و استرس شود. روساء و مدیران اجرایی که مایل به کمک به کارکنان برای تغییرات در کار هستند می‌توانند از خدمات گروه ما استفاده کنند. شرکت شما همچنین می‌تواند از روانشناسی مثبت برای بهبود رفاه، کیفیت کار و ایمنی نیز بهره بگیرد. یک مشاور با استفاده از روانشناسی مثبت می‌تواند شرکت شما را در جهت تقویت نقاط قوت خود در زمینه‌هایی مانند فرصت‌های برابر شغلی، اقدامات مثبت، آموزش مقابله با استرس در محل کار و ارتقاء سلامت روان در محل کار راهنمایی کند.

روانشناسی مثبت نشان داده است که چگونه هیجانات مثبت با مزایای متعددی از جمله بهبود سلامت، سلامتی، طول عمر و کیفیت زندگی بیشتر مرتبط است، پس از به کارگیری آن در شرکت یا سازمان خود غافل نشوید. ژن‌های ما مسئول حدود ۵۰ درصد از سطوح خوشبختی ما هستند، اقدامات و نگرش‌های ما ۴۰ درصد از شادی ما را تشکیل می‌دهند، بنابراین اگر انتخاب و نگرش‌های ما تأثیر شگرفی در شادی ما داشته باشد، چگونه می‌توانیم وضعیت مثبت و رفاه در محل کار را حفظ کنیم؟

با قطعیت اعلام می کنیم که گروه ما در پاسخ به سوالات بالا و فراتر از آنها به شما کمک خواهد کرد، اگر به مشاوره روانشناسی مثبت در محیط کار نیاز دارید همین حالا با ما تماس بگیرید.


  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .