برگزاری رقابت محیط های کاری مثبت برای اولین بار در ایران

هدف رقابت محیط های کاری مثبت در ایران چیست؟

این رقابت برای اولین بار در کشور با هدف معرفی، مطالعه، ارج گذاری و گسترش محیط‏ های کاری مثبت در همه ی سازمان ها و کسب و کارهای دولتی و خصوصی برگزار می شود.

  1. آیا سازمان شما تغییر مثبتی ایجاد کرده است؟
  2. آیا سازمان شما شغل های معنادار، و نیز ارزش آفرینی برای ذینفعانش فراهم کرده است؟
  3. آیا سازمان شما محیط کاری عالی خلق کرده است؟
  4. آیا سازمان شما بهترین نتیجه را از کارکنانش از لحاظ عملکرد و اخلاق به دست می آورد؟
  5. آیا سازمان شما بخش خوب و مفیدی از جامعه و محیط اطرافش بوده است؟
  6. آیا سازمان شما مشکلات، نیازها و معضلات مهم اجتماعی و محیطی را حل می کند؟

اگر جواب شما به سوالات بالا بلی بوده است، از سازمان شما دعوت به عمل می آوریم تا در رقابت محیط های کاری مثبت سال ۹۷ با جوایز ارزنده شرکت کنید!

هدف این رقابت شناسایی، مطالعه، ارج گذاری و گسترش شیوه های کسب و کار مثبت موثر و قابل اجرا است. در مرحله ی بعدی رقابت مجموعه ای مکتوب از تجربیات موفق سازمان ها و صنایع مختلف دولتی و خصوصی شکل می گیرد. این تجربیات هم به عنوان یک منبع ارزشمند برای سازمان های مختلف می تواند مورد استفاده قرار بگیرد و نیز به عنوان یک مرجع برای امتیازدهی به بهترین سازمان ها در “رقابت محیط های کاری مثبت” در سال های آینده استفاده می شود. این رقابت برای رسیدن به این هدف، یک فرآیند چند مرحله ای بوجود آورده است. جوایز بر اساس شاخص های زیر اندازه گیری می شوند. البته یک سازمان ممکن است در چند دسته نیز مورد ارزیابی قرار بگیرد.

جوایز  نگهداری محیطی در رقابت محیط های کاری مثبت

کسب و کارها، مسئولیت هایی اساسی و مهم نسبت به محیط های مختلف دارند. نگهداری محیطی به این منظور است که کسب وکار ها در طول انجام فعالیت های خود، باید شریک محیطی خوبی باشند. نگهداری محیطی باید در عملیات کلیدی سازمان شما، گنجانده شده باشد.

جوایز طلایی جوایز نقره ای جوایز برنزی
به بهترین روش نگهداری محیطی در این سال اهدا می شود. به روش مثبت نگهداری محیطی اهدا می شود. به تعریف بهترین روش مثبت نگهداری محیطی اهدا می شود.

جوایز نگهداری جامعه در رقابت محیط های کاری مثبت

یک کسب و کار یا صنعت دولتی یا خصوصی را نمی توان به عنوان یک نهاد مجزا در نظر گرفت. شریک مفید و خوبی از جامعه بودن به این معنی است که جامعه را نیز درگیر کار خود کنیم؛ به گونه ای که در این جوامع، سازمان شما بتواند به طور معنی داری کار نماید و این کارها باعث گردد تا کسب و کارها به بخش مناسبی برای ذینفعان خود تبدیل شوند؛ نه تنها در سازمان، بلکه در جامعه ای در ابعاد بزرگ.

جوایز طلایی جوایز نقره ای جوایز برنزی
به بهترین روش مثبت جامعه محور اهدا می شود. به یک روش مثبت جامعه محور  اهدا می شود. به تعریف روش مثبت جامعه محور اهدا می شود.

جوایز نگهداری توانمندسازی کارکنان در رقابت محیط های کاری مثبت

فعالیت هایی که کسب وکارها و صنایع دولتی و خصوصی انجام می دهند باید نماینده یک محیط کاری در حال رشد باشد که در آن کارکنان احساس کنند روز به روز در حال پیشرفت هستند و کارکنان احساس کنند که توانایی سخن گفتن را دارند و در نهایت تمام وقت خود را به کار اختصاص می دهند. این کارها، شغل را معنی دار کرده و همچنین منجر به تنوع می شود.

جوایز طلایی جوایز نقره ای جوایز برنزی
به بهترین روش مثبت توانمندسازی کارکنان اهدا می شود. به یک روش مثبت بزرگ توانمندسازی کارکنان اهدا می شود. به تعریف روش مثبت توانمندسازی کارکنان اهدا می شود.

برای این که سازمان خود را وارد این رقابت کنید، لطفاً به سوالات زیر پاسخ دهید:

  • راهکار پیشنهادی مثبت خود را توصیف کنید و شرح دهید که چگونه تغییرات مثبت اعمال شده اند؟
  • چگونه این روش بر روی اهداف تجاری، فرهنگ سازمانی، جامعه و محیط اطراف شما اثر گذار بوده است؟ لطفاً مثال هایی بزنید.
  • به سازمان‌های دیگری که به دنبال انجام این کار هستند؛ چه توصیه هایی دارید؟ آن ها چگونه می‌توانند به این اهداف برسند؟

در صورتی که علاقه مند به شرکت در این رقابت هستید فرم زیر را پر کنید. همکاران ما در اولین فرصت جزئیات مورد نیاز جهت ثبت نام را در اختیار شما قرار می دهند.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .